رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۶۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۴۹۶ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 27 April 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۶۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۴۹۶ نفر افزایش یافت.

دکتر «بندر برامکی» افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده، ۴۷ نفر ساکن کازرون، ۲۲ نفر در بخش ها و روستاها (روستای مهرنجان ۱ نفر، خیرات آباد ۱ نفر، مشتان ۱ نفر، زرین آباد ۲ نفر، کمارج ۱ نفر، شاپور ۴ نفر، ناصر آباد ۳ نفر، دشت برم ۱ نفر، قلعه سید ۲ نفر، جام بزرگی ۱ نفر، خشت و کنارتخته هر کدام ۱ نفر، جره و بالاده ۳ نفر) هستند.

 

او اضافه کرد: با فوت یک نفر دیگر از بیماران ساکن کازرون، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۱۷۲ نفر افزایش یافت.

برامکی ادامه داد: ۱۱۷ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۱۱ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید۱۹، توصیه کرد: مردم مسوولیت پذیر شهرستان کازرون در راستای حفظ سلامت خود و همکاری با مجموعه سلامت، در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند تا بتوانیم مدیریت مطلوب تری در کنترل این بیماری داشته باشیم.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار